آ
-
آموزش عالی
بررسی میزان کاربست مؤلفههای مدل تعالی سازمانی EFQMدر دانشگاهها:مطالعه موردی دانشگاه آزاد شهر کرد [دوره 2، شماره 1، 1390]
ا
-
اداره امور عمومی
الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
ارباب رجوع
بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
ارزیابی
معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
ارزش آفرینی منابع انسانی
طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
ارزش های سازمانی
عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
استاندارد
معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
اسلام
مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
اشتراک قدرت
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
اصول اخلاقی
تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
اعتماد
راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
اعضای هیأت علمی دانشگاه
تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
افراد حرفه ای منابع انسانی
بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
الگوی تعالی سازمان فرایند تحلیل سلسله مراتبی
طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر الگوهای های مدیریت عملکرد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1390]
ب
-
بازخورد و تحلیل عاملی
تبیین ابزار سنجش مدیر اختاپوس [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
بازنشستگی
تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
برنامه چشم انداز 1404 ایران
تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
برونسپاری
طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
بهره وری
بررسی تحقق هدفهای چشم انداز تشکیل سازمان امور مالیاتیکشور بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
بهینه سازی استوار
مدل ریاضی بودجه ریزی در بخش عمومی: رویکرد بهینه سازی استوار [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
بودجه عمومی
مدل ریاضی بودجه ریزی در بخش عمومی: رویکرد بهینه سازی استوار [دوره 2، شماره 4، 1390]
ت
-
تحلیل سلسله مراتبی) AHP (
بررسی تحقق هدفهای چشم انداز تشکیل سازمان امور مالیاتیکشور بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
تحلیل عاملی تأییدی
طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
تحلیل محتوا
تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
تحمل مخاطره
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
تحول اداری
بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
تصمیم گیری گروهی
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
تعالی سازمانی
بررسی میزان کاربست مؤلفههای مدل تعالی سازمانی EFQMدر دانشگاهها:مطالعه موردی دانشگاه آزاد شهر کرد [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
تفکر
مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
تیم های کاری و اثربخشی تیمی
تبیین رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی به عنوان اهرم های ارتقاء اثربخشی تیمی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
تنظیم هیجانات
تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
توسعه
نظام اداری ایران: تحلیلی بر مشکلات و چالش ها [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
توسعه تکنولوژی
تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
ج
-
جو سازمانی
عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
جو سکوت
تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
ح
-
حکمت
تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
خ
-
خلاق
مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]
د
-
دانش
تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
دانشگاه
بررسی میزان کاربست مؤلفههای مدل تعالی سازمانی EFQMدر دانشگاهها:مطالعه موردی دانشگاه آزاد شهر کرد [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
دانشگاه
بررسی وضعیت موجود و مطلوب میزان کاربست مؤلفه های مدیریت فرانوگرا [دوره 2، شماره 3، 1390]
ر
-
ریسک
راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
رضایت مندی
بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
رفتار سکوت
تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
رهبری تحول آفرین
تبیین رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی به عنوان اهرم های ارتقاء اثربخشی تیمی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
رهبری خدمت گزار
عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
روابط بین سازمانی
راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
رویکردهای اداری
نظام اداری ایران: تحلیلی بر مشکلات و چالش ها [دوره 2، شماره 4، 1390]
س
-
ساختار سازمانی
عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
سازمان امور مالیاتی کشور
بررسی تحقق هدفهای چشم انداز تشکیل سازمان امور مالیاتیکشور بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
سازمان های دولتی
بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
سازمان های دولتی
تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
سرمایه اجتماعی
تبیین رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی به عنوان اهرم های ارتقاء اثربخشی تیمی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
سیستم های اطلاعات
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
سکوت سازمانی
تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
سنجش پایان نامه
معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]
ش
-
شادی
تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
شایستگی های افراد حرفه ای منابع انسانی
بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
شایستگی های مدیران منابع انسانی
طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
شایستگی های مدیریتی
طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
شایستگی های هوشی
طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
ف
-
فرسودگی هیجانی
تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
فرهنگ سازمانی
تبیین ابزار سنجش مدیر اختاپوس [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
فرهنگ سازمانی
تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
فساد اداری
پیمایشی طولی در زمینه ی علل فساد اداری و روش های کنترل آن (1388- 1378) [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
فعالیت ها
تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
ق
-
قدرت
راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
ک
-
کیفیت پیروان
عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
کیفیت خدمات مشتریان
طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
کنش سطحی
تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
کنش عمیق
تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
گ
-
گرایش ارزشی به کار
تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
م
-
مبانی
مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
متصدی
بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
محوریت دینی برونی اجتماعی
تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
محوریت دینی برونی شخصی
تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
محوریت دینی درونی
تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
مدیر اختاپوس
تبیین ابزار سنجش مدیر اختاپوس [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
مدیران منابع انسانی بخش دولتی ایران
طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
مدیریت ارزش ها متعالی و حاکمیت
الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
مدیر یت ارزش های همگانی
الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
مدیریت آموزش عالی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب میزان کاربست مؤلفه های مدیریت فرانوگرا [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
مدیریت دولتی نوین
الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
مدیریت فرانوگرا
بررسی وضعیت موجود و مطلوب میزان کاربست مؤلفه های مدیریت فرانوگرا [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
مدیریت منابع انسانی الکترونیکی
بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
مدل ریاضی بودجه ریزی
مدل ریاضی بودجه ریزی در بخش عمومی: رویکرد بهینه سازی استوار [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
مسائل و چالش های عمده و سیاست های کلان اداری
نظام اداری ایران: تحلیلی بر مشکلات و چالش ها [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
مشارکت
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
مشتری
بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
معادلات ساختاری
طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
-
معیار
معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
ملاحظات اجتماعی
تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
ن
-
نظام ملی نوآوری
تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
نظریه های بازنشستگی
تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
نقش های افراد حرفه ای منابع انسانی
بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
نگرش ها
تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
-
نهج البلاغه
تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
و
-
وابستگی متقابل
راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
-
وضعیت مطلوب
تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
-
وضعیت موجود
تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
ی
-
یادگیری
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد