• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت دولتی

  1. صفحه اصلی
  2. ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

خط‌مشی صدور مجوز

اهداف و چشم‌انداز نشریه

اعضای هیات تحریریه

محورهای پذیرش مقالات

موضوعات نشریه

فرایند پذیرش مقالات

اصول اخلاقی انتشار مقاله

فرآیند داوری

نوع مقالات قابل پذیرش

ترتیب انتشار شماره‌های نشریه

بانک ها و نمایه نامه ها

اخبار و اعلانات

اطلاعات آماری نشریه

پیوندهای مفید

کانال‌های ارتباطی

آدرس و دورنگار

ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات

    نویسنده

    • مریم اخوان خرازیان

    دانشگاه شهید بهشتی

,

نوع مقاله : پژوهشی ( با رویکردهای کمی)

  • مشخصات مقاله
  • مراجع
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

چکیده     مقاله حاضر در پی پاسخ به این سؤال است که عامل «کیفیت ارائه‌شده» چه نقشی در سطح استفاده مردم از خدمات دارد. برای پاسخ به این سؤال از اطلاعات گزارش‌های موجود و نظرسنجی استفاده‌ شد؛ درنهایت با استفاده از نرم‌افزار HLM، مدل‌سازی و تجزیه‌وتحلیل چند‌سطحی فرضیه‌ها صورت گرفت. نتایج نشان داد، عوامل 25‌گانه‌ای که برای اندازه‌گیری کیفیت خدمات استفاده شده‌اند بر رابطه بین رشد کمی زیرساخت‌های ارائه خدمت و سطح استفاده مردم اثرگذار هستند.

کلیدواژه‌ها

  • کیفیت خدمات
  • سطح استفاده
  • تجزیه‌وتحلیل چند‌سطحی
  • XML
  • اصل مقاله 477.88 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
مراجع
  1. . آمار و داده‌های عملکردی نظام پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران http://www.cbi.ir/page/2484.aspx.
  2. Essinger, J. (1999). The Virtual Banking Revolution. Thomas business press
  3. Chinho L, Conghoang N. (2011). Exploring e-payment adoption in Vietnam and Taiwan, 51(4), 41-55.
  4. Garvin, D. A. (2007). The Competing on the Eight Dimensions of Quality. Harvard Business Review, 65(6), 42-65.
  5. Johneston R. (1997). Identify the Critical Determinants of Service Quality in Retail Banking: Importance and Effect. International Journal of Bank Marketing, 15(4), 111-114.
  6. Joseph, M., Irahim, E., Ibeh., K. (2006). The Customers perception of electronic service delivery in the UK retail banking sector. International journal of bank marketing, 24(7), 745-493.
  7. Mols, N.P. (2000). The internet and services marketing - the case of Danish retail banking. Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy 10(1), 7-18.
  8. O'mahony, D., Peirce, M. & Tewari, H. (2001). Electronic payment for e-commerce. Edition S, editors: Artech House, Inc. Canton; 33 -48.
  9. Parassuraman A, Zeithaml V. A., & Berry L. L. l. (1991). Underestanding Customer Expectation of Service. Sloan Management Review, 32(3), 39-48.
  10. Parasuraman A, Zeithaml V. A., & Berry L. L. (1994). Reassessment of explanation as a comparison standard in measuring service quality: implication for future research. Journal of Marketing, 10(1), 5869-.
  11. Sevgi Ö., Gayani B. Ray H. (2010). Facilitating the adoption of e-payment systems: theoretical constructs and empirical analysis. Journal of Enterprise Information Management, 23(1), 30-50
  12. Banking automation, (2009). Bulletin, www.spinnaker.co.uk
    • تعداد مشاهده مقاله: 700
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 158
چشم انداز مدیریت دولتی
دوره 6، شماره 3 - شماره پیاپی 3
تیر 1394
صفحه 153-172
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 477.88 K
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 700
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 158

APA

اخوان خرازیان, مریم. (1394). ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات. چشم انداز مدیریت دولتی, 6(3), 153-172.

MLA

مریم اخوان خرازیان. "ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات". چشم انداز مدیریت دولتی, 6, 3, 1394, 153-172.

HARVARD

اخوان خرازیان, مریم. (1394). 'ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات', چشم انداز مدیریت دولتی, 6(3), pp. 153-172.

VANCOUVER

اخوان خرازیان, مریم. ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات. چشم انداز مدیریت دولتی, 1394; 6(3): 153-172.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • تغییر رمز عبور کاربران سایت 1399-10-16

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب