نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی بررسی میزان کاربست مؤلفههای مدل تعالی سازمانی EFQMدر دانشگاهها:مطالعه موردی دانشگاه آزاد شهر کرد [دوره 2، شماره 1، 1390]

ا

  • اداره امور عمومی الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • ارباب رجوع بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • ارزیابی معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • ارزش آفرینی منابع انسانی طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • ارزش های سازمانی عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • استاندارد معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • اسلام مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • اشتراک قدرت بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • اصول اخلاقی تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • اعتماد راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • اعضای هیأت علمی دانشگاه تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • افراد حرفه ای منابع انسانی بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • الگوی تعالی سازمان فرایند تحلیل سلسله مراتبی طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر الگوهای های مدیریت عملکرد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1390]

ب

  • بازخورد و تحلیل عاملی تبیین ابزار سنجش مدیر اختاپوس [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • بازنشستگی تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • برنامه چشم انداز 1404 ایران تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • برونسپاری طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • بهره وری بررسی تحقق هدفهای چشم انداز تشکیل سازمان امور مالیاتیکشور بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • بهینه سازی استوار مدل ریاضی بودجه ریزی در بخش عمومی: رویکرد بهینه سازی استوار [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • بودجه عمومی مدل ریاضی بودجه ریزی در بخش عمومی: رویکرد بهینه سازی استوار [دوره 2، شماره 4، 1390]

پ

ت

  • تحلیل سلسله مراتبی) AHP ( بررسی تحقق هدفهای چشم انداز تشکیل سازمان امور مالیاتیکشور بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • تحلیل عاملی تأییدی طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • تحلیل محتوا تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • تحمل مخاطره بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • تحول اداری بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • تصمیم گیری گروهی بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • تعالی سازمانی بررسی میزان کاربست مؤلفههای مدل تعالی سازمانی EFQMدر دانشگاهها:مطالعه موردی دانشگاه آزاد شهر کرد [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • تفکر مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • تیم های کاری و اثربخشی تیمی تبیین رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی به عنوان اهرم های ارتقاء اثربخشی تیمی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • تنظیم هیجانات تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • توسعه نظام اداری ایران: تحلیلی بر مشکلات و چالش ها [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • توسعه تکنولوژی تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]

ج

  • جو سازمانی عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • جو سکوت تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]

ح

  • حکمت تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]

خ

  • خلاق مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]

د

  • دانش تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • دانشگاه بررسی میزان کاربست مؤلفههای مدل تعالی سازمانی EFQMدر دانشگاهها:مطالعه موردی دانشگاه آزاد شهر کرد [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • دانشگاه بررسی وضعیت موجود و مطلوب میزان کاربست مؤلفه های مدیریت فرانوگرا [دوره 2، شماره 3، 1390]

ر

  • ریسک راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • رضایت مندی بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • رفتار سکوت تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • رهبری تحول آفرین تبیین رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی به عنوان اهرم های ارتقاء اثربخشی تیمی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • رهبری خدمت گزار عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • روابط بین سازمانی راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • رویکردهای اداری نظام اداری ایران: تحلیلی بر مشکلات و چالش ها [دوره 2، شماره 4، 1390]

س

  • ساختار سازمانی عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • سازمان امور مالیاتی کشور بررسی تحقق هدفهای چشم انداز تشکیل سازمان امور مالیاتیکشور بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • سازمان های دولتی بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • سازمان های دولتی تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • سرمایه اجتماعی تبیین رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی به عنوان اهرم های ارتقاء اثربخشی تیمی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • سیستم های اطلاعات بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • سکوت سازمانی تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • سنجش پایان نامه معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]

ش

  • شادی تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • شایستگی های افراد حرفه ای منابع انسانی بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • شایستگی های مدیران منابع انسانی طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • شایستگی های مدیریتی طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • شایستگی های هوشی طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]

ف

  • فرسودگی هیجانی تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • فرهنگ سازمانی تبیین ابزار سنجش مدیر اختاپوس [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • فرهنگ سازمانی تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • فساد اداری پیمایشی طولی در زمینه ی علل فساد اداری و روش های کنترل آن (1388- 1378) [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • فعالیت ها تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]

ق

  • قدرت راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]

ک

  • کیفیت پیروان عوامل مؤثر بر رهبری خدمت گزار از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • کیفیت خدمات مشتریان طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • کنش سطحی تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • کنش عمیق تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]

گ

  • گرایش ارزشی به کار تأثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان [دوره 2، شماره 4، 1390]

م

  • مبانی مبانی و بسترهای تفکر و تعقل خلّاق از دیدگاه اسلام [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • متصدی بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • محوریت دینی برونی اجتماعی تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • محوریت دینی برونی شخصی تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • محوریت دینی درونی تأملی بر شادی در پرتو محوریت دینی:مطالعه موردی کارکنان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • مدیر اختاپوس تبیین ابزار سنجش مدیر اختاپوس [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • مدیران منابع انسانی بخش دولتی ایران طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • مدیریت ارزش ها متعالی و حاکمیت الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • مدیر یت ارزش های همگانی الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • مدیریت آموزش عالی بررسی وضعیت موجود و مطلوب میزان کاربست مؤلفه های مدیریت فرانوگرا [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • مدیریت دولتی نوین الگوی مدیریت دولتی برای تحقق حاکمیت تراز چشم انداز 4141 [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • مدیریت فرانوگرا بررسی وضعیت موجود و مطلوب میزان کاربست مؤلفه های مدیریت فرانوگرا [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • مدل ریاضی بودجه ریزی مدل ریاضی بودجه ریزی در بخش عمومی: رویکرد بهینه سازی استوار [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • مسائل و چالش های عمده و سیاست های کلان اداری نظام اداری ایران: تحلیلی بر مشکلات و چالش ها [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • مشارکت بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • مشتری بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • معادلات ساختاری طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1390]
  • معیار معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • ملاحظات اجتماعی تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]

ن

  • نظام ملی نوآوری تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • نظریه های بازنشستگی تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • نقش های افراد حرفه ای منابع انسانی بررسی رابطه تأمین نیاز به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • نگرش ها تأملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1390]
  • نهج البلاغه تحلیل مؤلفه های حکمت در نهج البلاغه با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 2، شماره 1، 1390]

و

  • وابستگی متقابل راهبردهای مدیریت ریسک در روابط بین سازمانی: بررسی نقشمتغیرهای قدرت نامتوازن، وابستگی متقابل و اعتماد [دوره 2، شماره 1، 1390]
  • وضعیت مطلوب تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]
  • وضعیت موجود تنگناها و راهکارهای کلان توسعه تکنولوژی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390]

ی

  • یادگیری بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات [دوره 2، شماره 3، 1390]