Document Type : Research Article (with quantitative approaches)
قرآن کریم.
نهجالبلاغه حضرت علی(علیهالسلام).
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
آوینی ، سید مرتضی ، توسعه و مبانی تمدن غرب ، 1392 ، چ2 ، تهران ، نشر واحه.
امیدیکیا، کامران و دیگران، شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد 6. غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد، 1391، نشریه اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 11.
دانائیفرد، حسن و الوانی، مهدی و آذر، عادل، روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، 1383، چ1، تهران، انتشارات صفار- اشراقی.
بازرگان، عباس، مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته؛ رویکردهای متداول در علوم رفتاری، 1378، چ1، تهران، نشر دیدار.
Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research. Newbury Park, CT: Sage.Turner, Alison; Wilkie, Fran and Rosen, Nick (2004). Virtual but visible: developing a promotion strategy for an electronic library. New Library World Volume 105 • Number1202/1203