Document Type : Research Article (with quantitative approaches)
زبردست، زهرا (1389). بررسی عوامل موثر بر پذیرش دولت الکترونیک از سوی شهروندان استانهای گیلان، مازندران. کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور واحد تهران مرکز.
شریفی رنانی، حسین؛ حاجی پور، مرضیه؛ و مشرف جوادی، محمدحسین (1392). بررسی نقش فناوری اطلاعات در کاهش فساد اداری از طریق افزایش شفافیت اطلاعات، بهبود پاسخگویی و ارتقاء اعتماد و درستی. مورد مطالعه: شعب بانک صادرات اصفهان. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، (28) شماره 3، 679-659.
صدر، محمدحسین (1390). آمادگی الکترونیک. قابلدسترسی در آدرس: http://www.drmsadr.com/portal/uploads/myfiles/Term%20Report%202%20-%20SADR.pdf
طبرسا، غلامعلی؛ دری، بهروز؛ قوچانی، فرخ؛ و احمدی زاد، آرمان(1391). بررسی نقش سرمایه انسانی در ارتقا نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجیگری خلق دانش. چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 11، 89-73.
عباسی شاهکوه، کلثوم؛ ثقفی، فاطمه؛ و عبدالهی، علی (1386). نقش دولت الکترونیک در کاهش فساد اداری در ایران، چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران، ندای اقتصاد بامداد (ناب).
عبدالهی، علی و منزوی، طاهره (1390). شناسایی و اولویتبندی سناریوهای پیادهسازی زبان گزارش گری تجاری توسعهپذیر در بازار سرمایه ایران. بورس اوراق بهادار، شماره 14.
علیآبادی، خدیجه و صمدی، علی (1390). تحلیل دادههای روانشناسی با برنامه SPSS. تهران: نشر دوران.
فتحیان، محمد، و مهدوی نور، حاتم (1389). مبانی مدیریت فناوری اطلاعات. تهران: انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
مقیمی، محمد و نامداری، نورالله (1384). بررسی ارتباط بین فناوری اطلاعات و بازآفرینی دولت. فرهنگ مدیریت، شماره 9، 158- 115.
میرکمال ابراهیمزاده، (1389). بررسی موانع و چالشهای گسترش دولت الکترونیک در شرکت مخابرات استان تهران. کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز.
یعقوبی، نور محمد (1388). دولت الکترونیک رویکرد مدیریتی. تهران: نشر افکار.
Andersen, T. B. (2007, October). Does e-government reduce corruption? Retrieved from http://www.econ.ku.dk/okotand/images/e-gov.pdf
Bertot, J. C., Jaeger, P,T., & Grimes J, M. (2010). Using ICTs to create a culture of transparency: E-government and social media as openness and anti-corruption tools for societies. Government Information Quarterly, (27) 264–271.
Bhatnagar, S. (2003). Transparency and corruption: Does e-government help? Retrieved from http://www.iimahd.ernet.in/~subhash/pdfs/CHRIDraftPaper2003.pdf
Department of Economic and Social Affairs. (2012). United Nations E-government Survey. Retrieved from http://unpan1.un.org/intradoc/groups/documents/un/unpan048065
Doing business. (2013). Measuring business regulation. Retrieved from http://www.doingbusiness.org/reports/case-studies/2012/how-transparent-is-business-regulation-around-the-world
Ho, A. (2002). Reinventing local governments and the e- government initiative. Public Administration Review, 62 (4), 434-444.
International budget partnership. (2012). Open Budget Survey. Retrieved from http://internationalbudget.org/wp-content/uploads/OBI2012-Report-English.pdf
Internet World State. (2012). Usage and Population Statistics . Retrieved from http://www.internetworldstats.com/top20.htm
Mistry, J., & Jalal, A. (2012). An empirical analysis of the relationship between e-government and corruption. The International Journal of Digital Accounting Research, 12, 145 – 176.
Oye, N.D. (2013). Reducing corruption in african developing countries: The relevance of e-governance. Greener Journal of Social Sciences, 3(1), 006-013.
Proskuryakova, L., Abdrakhmanova, G., & Pitlik, H.(2011). Public sector e-innovations. The impact of e-government on corruption. Retrieved from http://www.umdcipe.org/conferences/Moscow/papers/Public_Sector_E-Innovations_The_impact_of_e-government_on_corruption.pdf
Shahkooh, K. A., Shahkooh , S. A., Saghafi, F. & Abdollahi, A. ( 2008). A proposal for corruption reduction in developing countries based on e-government. World Applied Sciences Journal, 4, 01- 07.
Transparency International. (2012). Corruption perception index. Retrieved from http://www.transparency.org/cpi2012/results