Document Type : Research Article (with quantitative approaches)

  1. . اسدیفرد، رویا، خائفالهی، احمد علی و رضاییان، علی، (1390). مدل شایستگی مدیران دولتی ایران - بر اساس صحیفه امام - ره - رویکرد استراتژی تئوری داده بنیاد. مدیریت دولتی (دانشگاه تهران)، (3)1، 92-75
  2. اکرامی، محمود، رجبزاده، سمیه، (1390). توسعه مؤلفه‌های مقیاس سنجش شایستگی مدیران. فرآیند مدیریت و توسعه، (77)، 70-49.
  3. باقری, مصباح; سعدآبادی, حسن (1390): طراحی الگوی رهبری معنوی بر اساس ارزشهای اسلامی: پژوهشی مبتنی بر راهبرد دادهبنیاد با تأکید بر ویژگیهای فرمانده شهید سرلشکر پاسدار احمد کاظمی، اندیشه مدیریت راهبردی 5 (2)، ص 57-122
  4. تسلیمی، محمد سعید، راعی، رضا، فرزینوش، اسدالله، برقی، میکائیل. (1392). طراحی و تبیین مدل شایستگیهای مدیران پروژههای ملی کشور با تمرکز بر ریسک. مدیریت دولتی (دانشگاه تهران)، 3، 78-57.
  5. حسنی, سید حمیدرضا; علیپور, مهدی (1389): بخش چهارم: مدل شناسی: تحلیل مکانیزم اجتهاد به مثابه مدلی برای تولید علوم انسانی اسلامی در مجموعه مقالات همایش تولید علم و جنبش نرمافزاری در حوزه معارف اسلامی (1)1، 188-163.
  6. خورشیدی، عباس، اکرامی، محمود. (1390). شایستگی مدیران: شناسایی عوامل سازنده شایستگی مدیران. مطالعات مدیریت انتظامی، (6)4، 592-580.
  7. دانایی‌فرد، حسن. الوانی، سید مهدی. آذر، عادل. (1383). روش‌شناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: انتشارات صفار-اشراقی.
  8. درگاهی، حسین، علیپورفلاحپسند، محمدحسن، حیدریقرهبلاغ، هادی، (1389). ارائه مدل شایستگی در توسعه منابع انسانی. راهبرد توسعه، (23)، 113-91
  9. غفوریان، هما. (1380). الگو شایستگی مدیران. تدبیر، (12)1، 70-69.
  10. غلامزاده، داریوش، صحت، سعید، ستاریلقب، بهروز. (1392). شناسایی و تعیین شاخص‌های شایستگی مدیران در یک شرکت بیمه‌ای (نمونه مطالعه: مدیران میانی). تازه‌های جهان بیمه، 16-4.
  11. نیرومند، پوراندخت، بامدادصوفیبامداد، جهانیار، اعرابی، سید محمد، امیری، مقصود. (1391). چارچوب مفهومی شایستگی مدیران عامل شرکت‌های فناوری بنیان: ابعاد مؤلفه‌ها و شاخص‌ها. مشاوره شغلی و سازمانی، (4)0، 161-145.
  12. نیرومند، پوراندخت، رنجبر، محبوبه، بامدادصوفی، جهانیار. (1390). شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران و توسعه پایدار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (ارائه یک چارچوب پیشنهادی). مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، (2)1، 102-73.
  13. Armstrong, M. (2012). Armstrong's handbook of human resource management practice (12th ed.). London, Philadelphia: Kogan Page.
  14. Dubois, D. D., & Rothwell, W. J. (2004). Competency-based human resource management. Palo Alto, Calif: Davies-Black.
  15. Charmaz, K., & Bryant, A. (2008). Grounded Theory. In L. M. Given, The SAGE Encyclopedia of Qualitative Research Methods (pp. 374-377). California: Sage Publication.
  16. Creswell, J. W. (2003). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches. Sage.
  17. Glaser, B. G. (1978). Theoretical sensitivity: advances in the methodology of grounded theory. Sociology Press.
  18. Glaser, B. G., & Strauss, A. L. (1967). The discovery of grounded theory: strategies for qualitative research. Aldine Pub. Co.
  19. Gomez-Mejia, L. R., Balkin, D. B., & Cardy, R. L. (2012). Managing human resources (7th ed.). Boston: Pearson.
  20. Martin, J. (2010). Key concepts in human resource management. SAGE key concepts. London: SAGE.
  21. Rothwell, W. J. (2012). Competency Based Human Resource Management. In G. M. Benscoter (Ed.), The encyclopedia of human resource management (pp. 45–47). San Francisco, Calif, Chichester: Jossey-Bass; John Wiley [distributor].
  22. Rowley, C., & Jackson, K. (2010). Human Resource Management: The Key Concepts (Routledge Key Guides) (1st ed.): Routledge.
  23. Winterton, J. (2008). Training, Development, And Competence. In P. Boxall (Ed.), The Oxford Handbook of Human Resource Management (Oxford Handbooks) (pp. 324–343). USA: Oxford University Press.