آرمسترانگ، مایکل. (1389). مدیریت استراتژیک منابع انسانی، راهنمای عمل. ترجمه اعرابی، م. و مهدیه، ا. (چاپ اول). تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
آقا ابراهیمی، سامان؛ ماکویی، احمد؛ صدر لاهیجانی، محمدهمایون. ( 1387). ارزیابی چالشهای شرکتهای ایرانی در پروژههای نفت و گاز به روش DEMATEL. مجله علمی پژوهشی شریف، 45، 139-121.
رفیعزاده، علاءالدین (1392). مدیریت و ارزیابی عملکرد با رویکرد علمی- کاربردی (چاپ اول). تهران: انتشارات فرمنش.
رونق، یوسف (1389). قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه (چاپ اول). تهران: انتشارات فرمنش.
رونق، یوسف. (1390). قانون مدیریت خدمات کشوری (چاپ اول). تهران: انتشارات فرمنش.
فرهنگی، علیاکبر؛ سلطانیفر، محمد؛ محکمی، علیاصغر؛ دانایی، ابوالفضل (1392). معرفی نظام ارزیابی عملکرد مبتنی بر نقشه راهبردی ( مطالعه موردی: روزنامه همشهری). نشریه مدیریت دولتی دانشگاه تهران، 5(4)، 175-200.
لیالستانی، میرفیض؛ راجی، معصومه؛ خواجهپور، محمود (1392). ارزیابی عملکرد سازمان با رویکرد ترکیبی BSC، AHP و TOPSIS. نشریه مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، 5(1)، 100-81.
نقشه راه اصلاح نظام اداری مبتنی بر سیاستهای کلی نظام اداری مقام معظم رهبری (1393). تهران، خانه نشر.
Bentes, A., Carneiro, J., Silva, J., & Kimura, H. (2012). Multidimensional assessment of organizational performance: integrating BSC and AHP. Journal of Business Research, 65, 1790-1799.
Cho, J., Lee, J. (2013). Development of a new technology product evaluation model for assessing commercialization opportunities using Delphi method and fuzzy AHP approach, Expert systems with applications", 40, 5314-5330.
Cugini, A., Michelon, G., & Pilonato, S. (2014). In search of academic excellence with the strategy map: analysis of an Italian case study. International journal of business performance management, 15(1), 1-22.
Ghandehary, M., Harati, H., & Khzaei, J. (2014). Identifying and ranking the effective factors on customer values. Education, Business and Society, 7(1), 57-74.
Jassbi, J., Mohamadnejad, F., & Nasrollahzadeh, H. (2011). A fuzzy DEMATEL framework for modeling cause and effect relationships of strategy map. Expert systems with applications, 38, 5967-5973.
Lin, Ch., & Wu, W. (2008). A causal analytical method for group decision-making under fuzzy environment. Expert systems with applications, 34, 205-213.
Sarfaraz, A., Jenab, K., Suwanvaraboon, A. (2014). Using fuzzy AHP for warranty management improvement. International journal of industrial and systems engineering, 17(1), 34-53.
Shaverdi, M., Hashemi, M., & Ramezani, I. (2014). Application of Fuzzy AHP approach for financial performance evaluation of Iranian petrochemical sector. Procedia computer science, 31, 995-1004.
Sundharam, V.N., Sharma, V., &Thangaiah, I.S. (2013). An integration of BSC and AHP for sustainable growth of manufacturing industries. International journal of business excellence, 6(1), 77-92.
Wang, W., Lin, Y., Lin, Ch., Chung, Ch., & Lee, M. (2012). DEMATEL-based model to improve the performance in a matrix organization. Expert systems with applications, 39, 4978-4986.
Wu. Ing-Long, Chen. Jian-Liang. (2014). A stage based diffusion of IT innovation and BSC performance impact: A moderator of technology-organization-environment. Technological forecasting & social change, 88, 76-90.