نوع مقاله : پژوهشی ( با رویکردهای کمی)
نویسنده
دانشگاه شهید بهشتی
چکیده
چکیده مقاله حاضر در پی پاسخ به این سؤال است که عامل «کیفیت ارائهشده» چه نقشی در سطح استفاده مردم از خدمات دارد. برای پاسخ به این سؤال از اطلاعات گزارشهای موجود و نظرسنجی استفاده شد؛ درنهایت با استفاده از نرمافزار HLM، مدلسازی و تجزیهوتحلیل چندسطحی فرضیهها صورت گرفت. نتایج نشان داد، عوامل 25گانهای که برای اندازهگیری کیفیت خدمات استفاده شدهاند بر رابطه بین رشد کمی زیرساختهای ارائه خدمت و سطح استفاده مردم اثرگذار هستند.
کلیدواژهها