%0 Journal Article %T ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات %J چشم انداز مدیریت دولتی %I دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، ایران %Z 2251-6069 %A اخوان خرازیان, مریم %D 2015 %\ 06/22/2015 %V 6 %N 3 %P 153-172 %! ارائه مدل‌های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات %K کیفیت خدمات %K سطح استفاده %K تجزیه‌وتحلیل چند‌سطحی %R %X چکیده     مقاله حاضر در پی پاسخ به این سؤال است که عامل «کیفیت ارائه‌شده» چه نقشی در سطح استفاده مردم از خدمات دارد. برای پاسخ به این سؤال از اطلاعات گزارش‌های موجود و نظرسنجی استفاده‌ شد؛ درنهایت با استفاده از نرم‌افزار HLM، مدل‌سازی و تجزیه‌وتحلیل چند‌سطحی فرضیه‌ها صورت گرفت. نتایج نشان داد، عوامل 25‌گانه‌ای که برای اندازه‌گیری کیفیت خدمات استفاده شده‌اند بر رابطه بین رشد کمی زیرساخت‌های ارائه خدمت و سطح استفاده مردم اثرگذار هستند. %U https://jpap.sbu.ac.ir/article_95542_0ee8aa5b3711aedc6468fc1148b68423.pdf