%0 Journal Article %T رسانه‌ها، هویت اجتماعی و نگرش جهادی در مدیران %J چشم انداز مدیریت دولتی %I دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، ایران %Z 2251-6069 %A حضرتی, امید %A اکبری محله کلائی, محمد %D 2015 %\ 01/21/2015 %V 5 %N 3 %P 129-154 %! رسانه‌ها، هویت اجتماعی و نگرش جهادی در مدیران %K رسانه‌ها %K هویت ملی و هویت اجتماعی %K نگرش جهادی %K مدیریت جهادی %R %X پژوهش حاضر به بررسی رابطه استفاده از انواع رسانه‌ها با هویت اجتماعی و نگرش جهادی مدیران پرداخته است. جامعه مورد بررسی عبارت از مدیران رده میانی بانک سینا می‌باشد. ابزار مورد استفاده مشتمل بر پرسشنامه میزان استفاده از انواع رسانه‌ها، پرسشنامه 20 سؤالی هویت اجتماعی صفاری نیا و روشن و پرسشنامه 18 سؤالی نگرش جهادی می‌باشد. اهداف تحقیق عبارت از بررسی رابطه میزان استفاده از انواع رسانه‌ها با هویت اجتماعی و نگرش جهادی در مدیران بود که نتایج نشان داد میان میزان استفاده از انواع رسانه‌ها با هویت اجتماعی رابطه معناداری وجود دارد، اما میان استفاده از انواع رسانه‌ها با نگرش جهادی این رابطه معنادار نبود، اگرچه این رابطه نیز با تفکیک رسانه‌ها معنادار به دست آمد. %U https://jpap.sbu.ac.ir/article_95178_aef83b19c36dae011f960e544fbf6a57.pdf